Snorigt

Snorigt var ordet. I aulan där vi skrev kursprov i engelska rann min näsa så det nästan droppade på pappret.. Elina som hade samma problem hämtade papper till oss, men vart skulle jag göra av allt skräp? Äckligt var det ja!
Annars var provet rätt normalsvårt, fast som vanligt failade jag på hörförståelsen.. Eh.
Ingen ridning för mig idag, feber/snorig/kass hals osv.. Fan om jag inte kan va någorlunda frisk när jag ska till sunne imorrn & äta bland massa snygga tjejer!

Idag tror jag hela skolan hade lunch exakt samtidigt, det kryllade av ungdomar överallt.

Sen måste jag också påpeka som även Jakobsson gjorde att min blogg kommer va för mina närmaste vänner i första hand, sen om nån annan hittade gör väl inget.. ;) Har liksom inte ork & kapacitet i hjärnan till att skriva så någon annan förstår..
Har försökt mig på att ladda upp en header jag snabbt slängde ihop förut men det lyckades jag inte med..

Gustav skickade ett skämt-sms till mig förut om att vita huset hade brunnit ner.. Såklart trodde jag på det, något chockad!
Han får förövrigt dagens....... ros? Men varför tänker jag inte berätta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0