Gästblogg

Hej på er!
Detta är då Sofia (Jakobsson, kan bli lite missförstånd annars) som gästbloggar och får äran att skriva det första inlägget på denna vackra blogg. Okej nu ska vi inte skryta för mycket men Sofia fattade ju inte så mycket av det här med att fixa designen så här har jag suttit och hjälpt henne i en timme ungefär. Fast vi har ju gjort mycket annat utöver detta. He-he pratat med folk men några namn nämns inte, pillutta er! :) 
Sofia bjöd mig på hennes superdupergoda kladdkaka förut också, som jag vet att ni också vill ha! Men tyvärr är den slut nu, eller nästan.. På fredag ska vi ner till sunne och visa upp oss, watch out! Då blir det fest och inte så nyktert skule jag gissa på.

Denna blogg kommer att vara för "kompisgänget" eftersom så många kommer nog inte läsa och förvänta er inte för mycket av Sofia, här är vi glada om det dyker upp ett inlägg i veckan (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0