15 maj, Sofia-dagen

Idag var det den bästa mattelektionen i historien. Jag säger bara... FIN UTSIKT, ALLDELES FÖR FIN UTSIKT! Jag, magg & ellen gjorde ungefär 2 tal var. Det enda vi gjorde var att fnittra som små 14-åringar.. Tyty!
Volleyboll efter skolan det var naaaaaajs! Sen se på fotbollsmatch.

Alla babblar om första Kolsnäs nästa vecka, jag var på första förra året tror jag. Har för mig att det var rätt kul? Vet inte om jag ska gå.. Har inga pengar....inga kläder....jobbigt att ta sig dit/hem....& största problemet.... JAG KOMMER FRYSA IHJÄL!
Om jag ska känna mig någorlunda varm kommer jag bli tvungen att ta fram dunjackan. Hur snyggt är det då? Visst man dansar och har sig men njaa..
En finjacka som är jävligt fin och dessutom varm, give me?

Nu ska jag äntligen få min långa sömn, har sovit så lite den här veckan så imorrn blir det läääänge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0