Härliga Sunnemarten

Ooooh vilken kväll det var igår! Jag och Sofia åkte vid 5 tiden till Jossa med våra tunga väskor som höll på och knäcka ryggen på mig! Hos henne fick vi kycklingsallad och träffade masa folk :D Det var hur kul som helst :) Sen drog vi
till "TÖRGET". Det var ju inte speciellt roande, köpte tydligen mat på stället där man får magsjukan. Fan också!
Hem kom vi iaf, säkert och fint^^ Men jag vet inte riktigt vad som hände med mig när jag kom hem. Jag kom hem och satte mig i sängen och rev på en nagel, nästa gång vaknar jag av att jag somnat med kläderna på med mobilen i handen som spelade hög musik.. Vad hände? Jag var nog totalt jävla trött helt enkelt.

Några bilder har jag inte för min kamera blev kvar hos Jossa. Blir senare!


Glasvegas - Geraldine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0