10 November

Tyskaprov i 2 timmar idag i aulan gick... BRA! De gick fan väldigt bra också, svarade nästan på allt och det kan ju verkligen inte stämma, därför har jag nog fel på allt! :'D På lunchen blev det latte på ett babyboomat Wiener. Hehe jag och Elina längtade efter en lite skrutt. Det gjorde däremot inte Magg, haha!
Nu ska jag snart till Linn och riiiiida i mörkret, JA! Usch rätt läskigt. Ska få ha Ruben, haha det får vi se hur det går! Lilla älgen. Sen ska jag lägga mig tidigt, har inte EN grej till den här veckan jag måste göra så nu jäklar ska det sovas! Imorrn hoppas jag på en fin dag, för då blir jag stor flicka! ;)

JA JAG FICK KENTS NYA IDAG, FÖRSENAD! HÖRT IGENOM DEN TYP EN GÅNG, HELT NORMALT ATT INGET SÄTTER SIG ÄN MEN DET KOMMER! MEN DEN ÄR JÄKLIGT FIN IAF, SVARTA LINJER♥



Jag vet jag ser galen ut. Men det är väl så jag är ;)


Kommentarer
Postat av: oskar

HAHA. det ser verkligen inte ut som du :O

men du blir väl lite sådär när du får hålla i en kent skiva ><

2009-11-11 @ 17:08:09
Postat av: Anonym

Tarmen drar igång med sin kommentarsbombning igen :'D

2009-11-12 @ 22:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0