Birthday-kid

Mam & pap sjöng så fint för mig imorse haha, fick min favvo bakelse till frukost också :) Åkte till skolan och hade engelska, filosofi och tyska. På lunchen gick jag och Magg ner och fikade som vanligt, och sen hade jag ett möte med matrådet. Suck, skulle bara vilja säga dom rakt i ansiktet att dom måste göra om hela systemet. Maten som är nu går inte ens att tala om. Fy!! Iaf, sen sista lektionen hade vi idrott där jag fick världens roligaste kommentar av Micke (läraren) när Johanna sa till han att jag fyllde år: "17 och okysst" Jag typ: ?!???! HAHAHA.
Efter skolan åkte jag hem och åt favvorätten jag fått välja, vilket inte var mkt eftersom jag har tappat aptiten på nåt lustigt vis. Allt de söta som kom fram när min släkt kom gick lite lättare att få ner, mamma som hade bakat så mkt!
Lekte med kusinerna. Så glad att jag har så fin släkt! ♥



Alltid lika roligt på Alfs lektioner, haha!



FIKA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0