Rubrikjävel, vill inte ha nån!

DET GICK BRA, WE DID IT!!!! Jäklar vilken lättnad. Vad som helst kunde ha gått fel. Jag halka en gång, publiken fick skratta lite men vad gjorde det? ^^ Mega-kick efteråt. Efter de här kan jag nog göra vad som helst, haha! Mamma hade bara filmat, så om någon har bilder så får ni gärna höra av er. Vore kul att se!

Måndag idag och hela Stjerneskolan är lediga. Så skönt med såna dagar, vakna hur sent man vill och ingen annan är hemma. Får äta frukost i lugn och ro och t.o.m sitta vid soffan (vilket jag inte får annars, JA jag har en jättepedant pappa). Men nu har jag suttit själv för länge. Det får bli en fika med Magg och Elina!

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: Jaaaa, verkligen! Dom ar helt underbara :)

2009-11-16 @ 23:16:20
URL: http://fiausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0