Mystisdag med regn.

Så var denna skolvecka slut! Eller ja nästan. Har bara 1 prov kvar att göra och en inlämningsgrej, men det antar jag väl att jag ska fixa! Efter skolan gick nåra tjejer med mig ner till Tärnemarks för att kolla på ett halsband som jag hade tänkt bli ett "ha-på-sig-varje-dag-halsband". Fann det jag sökte och det sitter redan runt min hals!
Runt 6 åkte jag till Elina (Magg också) för att ta en fördrink som var SUPERGOD innan vi skulle på Livet före Chanel! Det var rätt mkt folk så vi fick sitta ensamma uppe på läktaren med en medelålders man. Härligt när dom kollar på såna filmer! :D Den var iaf jättebra, och så fina kläder hela tiden, inte bara dom hon gjorde (eller hur man ska säga) utan dom som folket hade då. Vilken tid, halleluja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0