Rödluvan

Den senaste tiden har jag letat kappor till tusen. Jag vill verkligen ha en som jag typ dör direkt jag ser den. Jag har en redan som duger, men nej jag vill ha en perfekt! Jag har haft en bild i huvudet ett tag på hur den ska va, så jag har faktiskt ritat i paint så ni ska få se, hihi. (Tro inte att jag försöker va duktig, för ni ser ju hur det ser ut haha)

Den ska va mycket mer A-linje formad än vad jag kunde rita, väldigt ljus rosa, väääldigt ljus alltså, och sen bruna, nästan svarta knappar. Vet att Zara hade en liknande men nej, inte som jag vill ha.

 

Andra jag väldigt gärna skulle hänga i garderoben!

 

asos


Kommentarer
Postat av: :)

MER KLÄDER!! :D

2009-11-18 @ 10:19:35
Postat av: Sofia

Haha men din söta.. Vem är du egentligen? ^^

2009-11-18 @ 14:50:06
URL: http://gothigh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vänta med att köpa i Thailand där finns bla Zara mm. mm... precis samma utbud som butikerna i Sverige men much bättre priser! Enyoj!

2009-11-18 @ 21:50:43
Postat av: Sofia

tack för tipset! :) kanske kommer hem med en vinterkappa från ett kokhett land, haha ^^

2009-11-18 @ 22:17:45
URL: http://gothigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0