Vad ska jag behöva göra för att få snö?

Åh härligt, idag är jag pigg! Är sugen på att göra nåt. Inte för att det finns så många alternativ men.. Idag dom 3 första lektionerna var det entrepenörs grejs så vi fick höra på några personer som berättade om sina företag. Det var väl rätt intressant, iaf den sista killen som berättade om UF. Haha shit han var rolig! Sen hade vi bara svenska och idrott kvar!
Mina kommande 2 veckor innan jag åker kommer va fullpackade med prov. Fyfan va hemskt!! :( Tänkte jag kunde slappna av lite men icke. Det börjas med historia på fredag, feminism. Men det tror jag att jag klarar!

Sen hade jag tänkt att jag skulle börja kolla hur mycket kläder jag egentligen ska ha med mig när jag åker. Typ skriva upp. För dom senaste gångerna jag åkt nu har jag tagit med mig i princip hela garderoben + 5 väskor kanske? Då har jag inte kunnat stänga den. Tänk att jag ska nog ska shoppa rätt mycket där nere också. Nej, en lista ska göras och ja, det kommer sluta att jag har beslutsångest över allt. Men nu ska jag va hård! ;)


Kommentarer
Postat av: Sofia

snyggsofia!

2009-11-25 @ 23:34:09
URL: http://damdadidoo.blogg.se/
Postat av: Fäny

åh jag vill också dit och shopppa.. :( allt är väl tokbillgt därnere.. ÅHHHHHHHHHH

2009-11-26 @ 20:18:00
Postat av: Tarmen

nästan lika enormt skitsnygg som ja ju!

kul å se ;)

2009-11-30 @ 19:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0