3 November

Idag äntligen har vi fått reda på när vi ska ta svinisvaccinet! Hur länge har man gått och väntat på de där egentligen? Så till tisdan nångång mellan vårat feta språkprov ska vi stickas. Hallelujah!
Annars har det varit segisdag. Haha, var så trött hela dagen att jag planerade att ta en powernap mellan 16.30 och typ 17.30. Somnade på stört! Sen fick jag skynda mig när jag vaknat till coren med Linn. Fyfan hade träningsvärk sen ridningen igår, så det var väldigt oskönt att röra på sig!

Idag kom pappa hem med massa växlade pengar. Kan ni gissa vad? Baht såklart! Har aldrig saknat värme så mkt förut som jag gör nu, ååååh. Jag tror November månad kommer gå rätt så lätt om jag ska va ärlig ;)

Nu är jag jävligt sugen på choklad. Därför ska jag gå och vräka i mig det nu. Här får ni ett klipp på när Kent var med i Skavlan förra fredagen med sin nya låt "Svarta Linjer". Fattar inte hur dom ALLTID lyckas få fram så fina melodier. Jaja, jävligt bra är den iaf.




 

Ibland är allt man önskar, en famn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0