5 November

Idag har jag klippt öron, svans, hovhåret, och pannlugg. Sen skulle jag knoppa. Hur tror ni det gick? Stackars häst säger jag bara. Inte kunde jag göra inbakad fläta heller. Va fan jag är tjej jag ska kunna sånt....!
På lunchen hade vi möte med, eh modegänget eller vad jag ska säga. Vill inte ens berätta hur nervös jag är. Usch!
En annan sak, vi har sett sjukt mkt film i skolan nu, och VARENDA film vi ser ska det va en jävla massa sex-scener med i! (Ni vet, dom möts, kollar på varandra, taffsar i 20 min, osv.. Det tar ju tid!) Seriöst, där sitter vi, 25 pers i en sal med en lärare som ja.. Jag tycker det är sjukt pinsamt. Eller ja, mest förargligt. :p

Imorrn har jag psykologiprov. Men det är roligare att se på MTV EMA, så det ska jag se på nu. Hej!

Kommentarer
Postat av: elina

haha, sitter du spänd och ryckig då sofia?:'D

2009-11-06 @ 18:17:45
Postat av: Sofia

HAHA jag gömmer mig mest i böckerna! men det var en bra gissning ;)

2009-11-06 @ 22:22:51
URL: http://gothigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0