Första snön

På min håltimme mellan 11.30 - 15.00 gick jag hem till farmor och sov. Hur trött kan man bli på en skala?
När jag gick tillbaka till skolan igen så snöade det. (!!!) Det var så fint! Blir så glad av sånt.
Efter skolan ville Sofia att jag skulle komma hem till henne och hjälpa henne med en fotouppgift. Men vi var såååå sega så det tog ett tag innan vi kom igång, haha. Jag bråkade rätt mkt med Prince också, hahah stackars katt!
Jag som skulle göra så mkt grejer hemma idag, blev inget av det^^ Imorrn börjar jag dagen med 2 timmar teori på ridskolan, lika kul som vanligt!




Rasmus: Sofia, kolla på första pappret som kom ut ur skrivaren.
Skratta så jag dog, så bra humor har man 15 min före man får mat!


Kommentarer
Postat av: oskar

whoot?!

2009-11-05 @ 18:29:30
Postat av: Sofia

haha, inte du..

2009-11-06 @ 22:22:18
URL: http://gothigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0