En hund som lördags-sällskap

Okej jag tar tillbaka de där med att jag inte fick ont efter sprutan. Igår kväll, min arm var helt jävla död. Värsta träningsvärken x 3 ungefär! Frös väldigt också. Men det har gått över idag som tur är, bara armen som fortfarande är invalid, haha! Idag har jag fan inte gjort ett skit, suttit framför MTV och datorn. Ja jag vet, OC är det som gäller. Nu på kvällningen har vi ätit middag med mormor och morfar, och gissa vem som kraffsar in sig till mitt rum då? :) MIN GULLE-LABAN! Så han och jag umgås nu. Väldigt mysigt, han ligger mellan mina ben som en kyckling.
Annars verkar det inte bli mer av den här lördagskvällen, ska gå till Jouren nu iaf och köpa nåt gott med Sofia.
Bye!


Kommentarer
Postat av: Tarmen

Mindfuck ><

2009-11-07 @ 22:33:54
Postat av: magg

ahw va fin :)

2009-11-07 @ 23:47:18
Postat av: Fanny

Jocke & co som lördagssällskap, vad sägs om det? HAHA i know you're jealous

2009-11-08 @ 00:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0