Fars dag

När folk säger att man hinner med mkt om man går upp tidigt, är nog sant. Idag gick jag upp 11.30 (!!) för sen runt typ 12.30 åka till Bäckalund med mig bakom ratten. Det gick bra som vanligt ;) Min moster fyllde år så det blev kakor till höger och vänster och leka med lilla kusinen eftersom nästan ingen annan var hemma! Den familjen har iaf den finaste katten jag skådat, tänk dig Tigermjölken, den katten! Och SÅ.JÄVLA.MJUK! Sen har den så mkt hår så den är typ mer bred än den är lång, haha! Körde hem också vilket gick finfint. Och eftersom jag hade gått upp "tidigt" så var jag dötrött när jag kom hem. Sov till kl 8, sen gjorde jag farsdags-fika till pappen :) Tror han blev glad :D Sen nu på kvällen har mamma fått klippa mina toppar eftersom mitt hår är i den största krisen den varit i nånsin. Har egentligen klipptid den.. 18? Men kan nog tyvärr inte vänta tills då.

Helgen har som sagt varit jävligt lugn men det behövde jag verkligen!
Nu ska jag göra det alltid gör varje kväll! (Duscha + fixa håret + se ett avsnitt OC)




Pappi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0