:)

Hej finingar. Här sitter jag i morgonrock mitt i natten och tränar på historiaprovet vi har imorrn. Feminismen är jäkligt kul att läsa om faktiskt! Då är det ju lättare att läsa in också. Idag har jag inte gjort mer än varit i skolan och hoppat på ridskolan. Fick favvisen, hoppa inte så högt idag men det var rätt svårt ändå! :O Men fick nog till det tillslut :)
I helgen ska jag till Karlstad med mina fina vänner Elina och Lina, och en liten Victor också, haha! Vi ska mysa, gå på stan osv! ^^ Spel kanske? ;) Det blir på lördag, men imorrn fredag har jag inget planerat så ni får gärna höra av er! (Ja jag lovar jag ska va PÅ)

Skolan kommer inte bli rolig nästa vecka :/ Ska träna in ett dressyr-program tills på måndag, onsdag har jag prov i samhällskunskap och på torsdag har jag prov i specialidrotten. ÅÅÅÅH! Veckan jag åker kom typ va likadan! När fan ska jag hinna packa då???????

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: Haha, tack sa mycket :P Ja, det ligger i vastindien. Precis ovanfor Venezuela :)

2009-11-27 @ 19:54:26
URL: http://fiausa.blogg.se/
Postat av: Lina :D

maggan varning på dig nu alltså !!

2009-11-30 @ 21:13:56
URL: http://linalinden.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0