Hej Elina vi är avis på dig som är i Sthlm!

Okej mitt hår är helt bra nu. Skönt.
Gjorde ju provet igår kl 9 och var klar på en timme. Sen sov jag från 11.30 till 17.30, haha!! Jag är så jäääävla trött hela tiden :'D A iaf, sen åkte jag ner till Sofia där Jossa var också, var och åt mat och sen kom Maggi :) Vi gjorde inte mkt mer den kvällen, va uppe hos nån i kilåsen iaf^^

Idag var solen här!!!! Är det 3 veckor sen vi fick se den? Seriöst, inte konstigt att världen är deprimerad nu! Annat mirakel var väl att jag gick upp 12 idag. (Det är TIDIGT för att va mig) Nu ska jag in i duschen för kl 3 ska jag se på match med Magg och Jossa! Ikväll får vi se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0