Hoho?

Hehe fin uppdatering jag har damer och herrar!!!! Men jag har så dålig koll på er. Känns som jag skriver för död publik. Förutom mitt fina gäng då, ni är duktiga. Så kan ni inte skriva nåt kul eller bara säga hej eller nåt? (Jag förbereder mig på dålig respons)

Hel-tråkig måndag. Ridningen gjorde allt lite roligare iaf! Gick jättebra för att va minsta hästen som dessutom är.. ja hyper/svårstyrd/går inte ens att sitta ner i galoppen ja allt ni kan tänka er. ;)
Nu ska jag gå och testa nåt nytt med håret, smörja fötterna, måla naglarna i nån rolig kulör eftersom världen redan är så tråkig, läsa ut en bok med tvång och äta glass. Här unnar vi oss!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GO SOFIA! :D jag är faktiskt blivit en trogen läsare nu, duktig va? :)

2009-11-24 @ 17:38:33
Postat av: Sofia

Åh hej malin! :D haha ja du är så duktig så som står ut med detta!! ;)

2009-11-24 @ 17:44:18
URL: http://gothigh.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, jag njuter (A)

2009-11-25 @ 17:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0