Veckans planer


Måndag: Inget speciellt, hoppning på specialidrotten. INTE glömma fotbollsgalan kl 8 när kent är med!
Tisdag: Jävla fett tyska-prov. Efter skolan kolla ut nåt vackert till födelsedagspresent!
Onsdag: FÖDELSEDAG! :D Släkt kommer!
Torsdag: Gå halvdag i skolan, sen åka till Karlstad och prova kläder inför modevisningen. Hoppas jag hinner med ridningen.
Fredag: Halvdag igen, sen resten av dagen träna på att ... My god. (Jossa sleepar över?)
Lördag: Upp halv 8 för öppet hus. Fy.fan.vad.har.jag.gett.mig.in.på......................... Kvällen, nåt med vatten? ; )
Söndag: INGET HOPPAS JAG?!



Kommentarer
Postat av: Malin

DU ÄR SÅ JÄVLA SNYGG!

2009-11-09 @ 09:52:04
Postat av: Josephine

aså ditt hår, skulle kunna döda för det;)))))))))

2009-11-19 @ 18:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0