Nattblogg-yes!

Oj bloggen förlåååt mig för att jag inte rastar dig!

Igår efter vi varit hos Lina och hämtat grejer fick jag skynda mig hem och packa badgrejer för vi tjejer och endel killar skulle ut "en liten bit utanför Oleby" för att bada bastu och tunna! Fast det var ju rätt mkt längre än så.. Väl där insåg vi att folket var i lite högre nivå än oss men jag tror det gick finfint ändå. Hehe.. Skönt som fan var det iaf^^ Och vi var såå nära att fastna i skogen men tillslut fick vi skjuts hem av våran lilla räddare i nöden.
Jag fick såklart något ryck och ville fortsätta kvällen på annat håll, vilken jag också gjorde.. Somnade hos nån jag kanske inte borde ha somnat hos.. Stackare som fick stå ut med mig! Ja. Och idag har jag inte gjort ett skit.

Imorrn kl 9 ska jag häcka framför datorn med Fanny och Sofia för att beställa biljetter till KENT! Hoooppaaaassss det inte krånglar för då grinar jag på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0