Hair

Igår beställde jag klipptid, och det var fan på tiden! Fick den 12 November (dagen efter min födelsedag hoho), men jag tror vi skulle göra nåt med modevisningen då. Kommer du ihåg Johanna om det var något då?
Iaf, så ska jag nog KANSKE göra lite slingor, men jag åker ju som sagt den 9 december och då kommer ju mitt hår blekas rätt mkt. Men jag orkar inte va grå ända tills då så lite får det nog bli :P Håret ska bara klippas efter mittbena och sen bara topparna. Här ska det sparas kära vänner!

Såhär jämnlångt och fint vill jag ha det, mm ♥


Kommentarer
Postat av: sofia

de är då de ska hämtas kläder i Karlstad om man ska ha kläder där ifrån ^^

2009-10-17 @ 16:31:51
URL: http://damdadidoo.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ingenting för oss, bara för killarna :)

2009-10-18 @ 12:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0