Huvudet i sanden

Guuuuud va jag är en nötare nu. Ligger bara och ser OC hela dagarna! Lite halvt osocial, ja kanske det fast ni andra ser ju på scrubs och allt vad det heter så det jämnar väl ut sig ;)
Skolan gick smärtfritt eftersom halva dagen ungefär består av ridning. Om man läser en "läs-linje" som jag är det perfekt att ha specialidrott 4 timmar i veckan-uppdelat på två dagar. Det blir liksom ett litet break. Så om det är nån här som läser och har funderat på ridning så kan jag stark rekommendera det. Jag har lärt mig skitmkt.
Dagens lektion gick åt skogen men det är en annan historia.
Sen nu på kvällen var jag på ett medelpass som är FAAAAN så svettigt även om det bara är medel! Men känns bra att jag kommer igång igen iaf.

Så nu har jag precis duschat av mig svetten och ska fixa håret och välja kläder till morgondagens skoldag... Undrar vad det får bli... vet inte!!!! JO JAG KAN JU TA MJUKIS! Perfekt när man inte har nån inspiration! Fast... nae. Och tjejer, kom igen. Lägg ner de där nu, och dra inte in mina kompisar i de där. Om ni stör er så mkt på det jag tycker så får ni fan komma fram till mig ist och ta en diskussion. Fast det vågar ni väl inte. Eller så får jag en & annan cigarett i skallen. Poor me..

Hehe nej nu får jag ge mig. Dags att säga hejdå, HEJDÅ!

(LÅT-TIPS: BAND OF HORSES, MY GOD SÅ BRA!)

Kommentarer
Postat av: Martin

Band of horses är ett band, inget låt :D Men dom fattar kanske ändå^^

2009-10-20 @ 19:13:29
URL: http://nitrax.blogg.se/
Postat av: Sofia

jo jag vet, men jag kom inte på nåt jag skulle skriva, typ "band-tips" nerrå men dom fattar nog :P

är det bara jag som har dåligt orförråd....? x)

2009-10-20 @ 19:45:34
URL: http://gothigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0