GRATTIS MIN LILLA BROR, 14 år herregud...

Woooh back in tha plugghörna (sängen)! Fast jag pluggar inget. Hihi! (FAN SOFIA SKÄRP DIG)
Idag i skolan smed vi lite planer för fredag men det blev lite sådär med det. Men vi kommer på nåt! :) Tisdag på lovet ska vi iaf försöka ta oss upp till DALN till Fannyyyyyy :D Blir väl mys & så! Ska bli kul och se hur man underhåller sig däruppe.. Hehe ;)

Annars idag har jag varit på ett core-pass med Linnsipling. Ingen av oss hade testat det förut men det vi läst oss till var ungefär "man stabiliserar bål-musklerna, styrka, balans". Och ja, ungefär så var det väl? Man skulle iaf hela tiden va spänd från naveln och neråt typ och alltid vara rak i ryggen, vilket är jättebra för mig som har såååå dålig hållning! Men det var rätt svårt ändå, haha eller vad säger du Linn? Sendrag i fötterna ALL THE TIME!

Nej nu blir det dusch, sen somna till ett avsnitt OC! ;) (När vi ändå pratar OC, Seth måste ju helt klart vara den bästa i hela serien. Han har klockrena kommentarer om ALLT, ibland viker jag mig dubbelt av skratt.. Så jäkla skön!! Hehe.)


Vilken jävla fin tid det var i somras! Okej jag tog kanske lite fel bild för det..



Kommentarer
Postat av: Martin

Lycka till med att underhålla er, det kan bli tufft.

2009-10-20 @ 23:04:10
URL: http://nitrax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0