Behov ala grov göteborgska/Viveka

En helt jävla vanlig onsdag. Sp08's onsdagar ser ungefär ut såhär: Första halvan av dagen lektioner. Andra halvan ledig. Eller egentligen har vi idrott mellan 3 och 4 men idrott är ingen lektion. Så man har alltså väldigt mkt ledig tid. Idag var det en Magg-dag. Vi gick ner och kollade lite grejer och köpte oss latte! Satt typ 2 sek på det numera konstiga fiket. Klart jag menar Lustgården! Fan jag saknar det gamla, var ju SJUKT mkt finare/mysigare/luktade mer gott/bättre intryck osv.. Dagens läge ska vi inte ens prata om.

Nu i ungefär flera timmar har jag försökt hitta en svart klänning. Det är såkart på Halloween jag ska ha den! Det verkar ju som sagt bli fest :) Till hade jag tänkt mig nån konstig accessoar eller nåt annat... Hehe kommer jag fixa det? Nej. Enda klänningen jag fastnade för är den som alla modebloggare har, från Whyred. SÅ snygg! Tyvärr har jag inte 1500:- över så det funkar inte. (Har jag nånsin haft det?!) Får leta vidare.



Och nej man ska ha strumpbyxor under såklart, inte bara trosor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0