Vad sägs om en spikmatta?

Usch vilken highspeedad dag. Vill ni veta när jag vaknade? Kl 3! Det var verkligen inte vad jag hade tänkt mig. Fick i mig frukost och skynda in på hemsidan där jag skulle bestämma vad jag skulle ha för maskerad-outfit vilken ju tog sin tid. Fick springa in i duschen och sen sminka mig med de enda jag hade kvar hemma eftersom min sminkväska var på villovägar. Blev ju sådär. Fort iväg till tandläkaren där hon pratade alldeles för länge om allt mellan himmel och jord så jag blev galen. Var ju tvungen att va hos Elina fort som tusan eftersom vi skulle "förbeställa" maskeradskläderna som vi skulle hämta imorrn. Där satt vi och kom på vad vi skulle va medan vi ringde till 67389 pers. Vi kom iaf fram till något och det var ju jättebra.....! nae.. Dom stängde 5. Så Elina ska ringa dit kl 8 när dom öppnar imorrn. HOPPAS att allting finns nu annars blir det ännu mer stress! Orkar INTE det alltså :O
Så nu när alla spänningar släppt har jag fått världens huvudvärk såklart. Orkar-inte-ta-tablett.

Tyvärr kommer nog morgondagen bli lika stressig, får hoppa över ridningen helt enkelt. Åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0