När ska jag sluta med sena nätter?

Övernattningen hos Fanny var riktigt rolig! Åkte 2 timmar buss på en väg som var värre än ja.. att inte bussen gick i 2 delar! Väl där fick vi kycklingsallad och åt mina goda brownies som tog slut fort ;) Sen dansade vi natten lång, spelade buzz och skrämde upp varandra med hemska ni vet "hajen-ljud" :'D Runt 4 somnade vi till bl.a Du måste finnas med Helen Sjöholm. Snälla människor, sök på den på Spotify (bli inte rädda för introt bara). Finare låt finns inte. Nästa dag blev inte mkt gjort, åt pizza och åkte med bussen hem :) Klanten Sofia Larsson glömde såklart necesseren hemma hos Fanny!! Gissa om jag fick panik? Inga rengörnings grejer, ingen tandborste, inget smink, mina ringar osv.. Men som tur är skulle någon vänlig själ ner till Torsby imorrn så jag skulle få den!
På stationen hämtade Fredrik mig så vi åkte en sväng och var hemma hos han ett tag. Kan säga att jag har lite skadeglädje när han bröt benet så han får va hemma mer, haha ^.^
Sen åkte jag och mamma ock köpte nya träningskläder och vidare på ett core-pass med Linn!

Nu ska jag göra rostat bröd och lägga mig för att se ett OC-avsnitt, godnatt! :)



Kommentarer
Postat av: Fäääänny

HAHA det ser ut som jag har världens ass under min STORA, OVERSIZE tröja. haha >.< :D

2009-10-28 @ 23:55:40
Postat av: ellen

hahaha ghettobody kallas de fanny ;)

2009-11-12 @ 09:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0