Funny day!

Nej. Lugn dag.
Åkte runt halv 4 tiden till Munkfors med Nson, Elina, Maggan och Ola. Efter många om och men fick vi tag på bil :P Inga problem att finna till lagret, därinne hade vi väldigt roligt iaf, haha! Provade och betalade. (Vill inte ens berätta vad allt gick på) Sibylla låg mittemot. Klart vi var tvugna dit! Efter lite mos bar det hemåt igen. Åkte direkt till Olas lägenhet men jag och Magg gick ner mot Torsby rätt snabbt. Det var ju kvällsöppet som jag alltid tycker är så mysigt :) Vi fixade lite till hennes outfit och letar man riktigt noga så finner man det man vill ha! Blev lite fik också :)

Så nu tror jag allt är fixat till imorrn, tjejerna kommer till mig runt 5 och vid 7 åker vi! Ska det fixas så ska det ;)

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fan, jag har verkligen ingen komplett outfit :(

2009-10-30 @ 09:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0