Hej svejs drogad Sofia här.




Och här ligger jag i min PLUGGHÖRNA! Försöker göra lite samhäll och jag tror fan det går lite framåt iaf. Häst luktar jag också. Verkligen ingrodd hästlukt haha usch va äckligt. Just det jag har ju ridit idag. Vi hoppa 4studs som vi gjorde i torsdags. & herregud vare gick! Hoppa och släppa tyglarna och hålla händerna rakt ut + inga stigbyglar! De ni! (Jag vågade, knappt) Sen skulle vi kolla hur många fingrar Hanna höll upp för att träna blicken. Det var typ kaos i hela min hjärna :P Men det gick hyffsat iaf :) 
Nu alldeles strax ska jag iväg på ett medel-pass och svettas som en tax! HAHA rimma ens de där?

Föresten. Åsikter sökes. Vill ni att jag ska lägga ut mer bilder på vad jag gör/eller annat? Ska jag sluta skriva så fjantigt? Ska jag skriva så alla förstår? Ska jag göra mer uppror?
Du får vara anonym (!!!!) Skriv vad ni vill. GO!

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: Absolut!!!

2009-10-05 @ 20:38:02
URL: http://fiausa.blogg.se/
Postat av: Johanni

Mer uppror såklart!!!!!!

2009-10-05 @ 21:44:43
Postat av: Ronny Larsson

ja! mer bilder när du duschar

2009-10-06 @ 20:36:16
Postat av: Sofia

viktor. din jävel. jag ska llägga ut nakenbilder på dig..

2009-10-07 @ 18:20:10
URL: http://gothigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0