För kärlekens skull

Idag har varit en dag som ligger topp 10!
Började med lite hoppteori som vi lära oss massa saker och byggde banor med småååsmå hinder, haha skitkul :) Sen matte som faktiskt var rätt kul. (!?)

Igår slet jag som ett djur för att få ihop brownies. Det var choklad i hela köket. Jaja iaf, jag skulle ha dom till idag då Linn min fina fyllde år : ) Så alla 10 tjejer satte sig låångt in i matsalen och sjöng och Linn blåste ut ljus! Så jäkla mysigt hade vi det♥
Sen var det dags för Ted Gärdestads bror att prata om Teds typ, uppväxt/död osv.. Vi satt på ett väldigt dumt ställe så man typ hörde inte ett skit om vad han sa. Fast musiken, woohooo det gillade jag!!
Och ja nu kommer vi till höjdpunkten. Simon Ljungman var i Fryksände kyrka. Ja ni hörde rätt. Vi Håkan Hellström-älskare dog ju på stört. Vi pratade med han. Han var verkligen jättegullig, sa lite hemlisar och vinkade hejdå. Innan vi hunnit stänga dörren om oss skrek vi som galna fjortisar och sprang oss anfådda. Haha vi var ju så glada! Han tyckte Torsby var fint. Vi typ Eheheh nej.. Nej men de här är en dag man inte glömmer :)
(För er som inte fattar så är det gitarristen i Håkans band. Vi såg han i Göteborg på ett cafe när vi var där i somras också, hur sjukt är inte det? 2 gånger liksom!)

Nu ska jag ta en dusch och sen sova :)

Haha så söt när han ger Oscar en liten ros



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0