Ett inlägg som tog 15 min att skriva!

Oooooj vilken dålig uppdatering det har varit här! Fy på mig!

Fredag: ....skulle jag egentligen inte ha gjort ett skit på, mer än att ligga i sängen & ta det lugnt. Men det blev mer än så! Efter ungefär 10 tjat-samtal från boysen så åkte jag till badhuset med några tjejer och badade ända tills klockan blev 11! :) Mölj var nog bara förnamnet:P Herrejävlar, var väl påväg att dö ungefär 5 gånger? Men det var kul iaf:)
Lördag: Fick göra massa grejer hemma eftersom mamma blivit sjuk av svininfluense-vaccinet. Hon var verkligen skitdålig:s Usch, vill egentligen inte ta den men.. ska man till Thailand är det nog bäst så! Sen på kvällen kom Sofia och myste lite med mig, och senare även Johanna, Elina, Ellen & Gaggan :) Vi drog sen vidare upp några hus till min kära granne Dedor med massa killar! Det var mucho trevligt, planerade även en tripp till Munkfors med dom för där fanns tydligen en maskeradaffär som vi skulle kolla outfits till på fredag! Tror fan det kommer bli skitkul! :D
Söndag: Sov skitlänge, min alldeles bästa släkt kom och firade min bror. Sen drog jag och kollade på handbollsmatch med my kusin! Pluttan min♥ Och på kvällen bakade jag brownies som jag ska ha med upp till Sysslebäck idag då vi ska sova över hos Fanny! :D Det blir jag, Ellen, Linn och Sofia som drar uppåt:) Tror det kommer bli skitmysigt!

(Anledningen till att jag är så efter är att min bror har haft lan här i 2 dagar, då stänger dom av det trådlösa vilket gör att jag inte kan va inne, TACK SÅ MKT MARKUS LARSSON, DET SKA JAG TÄNKA PÅ EN ANNAN GÅNG)

Det var en liten update med inga bilder, tråkigt I know. Men hörs senare i veckan!

Kommentarer
Postat av: Martin

Du är väl äldre?, då är det ju du som bestämmer!!

Bara för lillponken att lyda :D

2009-10-26 @ 21:25:26
URL: http://nitrax.blogg.se/
Postat av: Sofia

du, har han bestämt sig för att ha lan går det inte att ändra på! :O synd att jag inte var lite större så kanske jag skulle kunna slå han lite :D

2009-10-26 @ 23:00:13
URL: http://gothigh.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag är inte liten, jag är jätte stor och stark xD

2009-11-05 @ 15:49:59
Postat av: Sofia

haha jo det är ju faktiskt sant.. ;)

2009-11-06 @ 22:21:41
URL: http://gothigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0