The good girls go bad

Här ligger vi i Sofia underbara säng och vräker i oss chokladglass med hallon, maränger och chokladsås, kletigt och mumsigt! Dansbanskampen är på tvn och fyfasen något så dåligt program och jag skämtar inte! Kan ju inte sjunga ens, omg liksom... Ja nu kanske vi ska börja ta några snaps? Hmm... Nej sånt håller väl inte fina flickor som oss på med. Sofia sitter och leker med en nål, fråga mig inte vad hon ska ha den till men jag tror att jag ska hålla mig på avstånd så att de inte sker några olyckor här som slutar med plåster eller liknande.

HÖR OCH HÄPNAD! Sofia Larsson ligger här med mjukisbyxor, ja MJUKISBYXOR! Hon har till och med randiga strumpor, illa där ni.

Nu lämnar jag över dator till blondinen som äger den innan hon börjar att gapa som en galning efter den. Det var allt för mig / sofia the one and only! Nej men den andra sofia, ni fattar..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0