Jag måste vara snyggast i Torsby. Ta mig någon?

TJoohoo igen!
Då har helgen gått och jag har haft en riktigt fin tid :D Håkan, shopping osv! Det är såna här saker man behöver i höstmörkret :)
Och idag så stannade jag hemma från skolan. Vaknade med ett ansikte som kändes rätt borta och ett huvud som var större än jordklotet. Hoppas jag är bättre imorrn för GUD va tråkigt det är att va hemma själv! Har tagit mig en dusch och ätit jordgubbsglass så nu är jag lite bättre. Hehe. Magg tipsade mig om Svenska Hollywood-fruar idag så jag måste nog gå och se det! POPCORN BLIR! ♥

Åh fan, nu är det reklam-paus. Det här måste vara världens bästa program, Svenska Hollywood-fruar alltså. Det är ett helt klockrent program och jag kan se mig själv springa runt där på TV:n: En blond, saggig och IQ-befriad kvinna. Det är ju inte direkt en hemlighet att det är sådär jag vill bli, och det är därför jag stöter på de rikaste killarna i skolan (trodde ni att jag var ute efter något annat när jag söker kontakt med er? suck). JAg vill verkligen bli tillsammans med en rik kille. Han behöver varken vara särskillt trevlig eller snygg, bara jävligtjävligt TÄT. Han ska skämma bort mig med Prada-väskor och Gucci-skor varenda dag. Asså, jag blir upphetsad bara jag tänker på det..

Nej nu är det dags för kvällsmackan. Jag älskar verkligen att täcka hela mia smörgåsar med kaviar! Jag älskar kaviar!!! Han på tubben är dessutom så söt! Kalle! Vilken goding! :D

Imorgon ska jag nog till skolan! Är kill-desperat... Puss på er alla!





Kommentarer
Postat av: Fanny

det var inte en endaste ironiskt ord va? Haha. DAMN, JAG ÄR TRÖTT PÅ TURKARNA NUUUUUUUUU!!!!!! smöriga och fjäskiga....... aghgdshasgdhjasgdhjasgdjhagsjdhgasjdh! hehe. jag ska sola och bada åt dig imorn <3

2009-09-21 @ 22:59:07
Postat av: gaggan

hahahhhaha fan va skön

2009-09-21 @ 23:15:28
Postat av: elina

eeh, har du skrivit det här?:| bäst du kommer tillbaka till mig och blir som vanligt isf.

2009-09-22 @ 21:22:21
Postat av: Tarmen

jag är inte snuskrik :(

2009-09-23 @ 18:56:05
Postat av: Sofia

haha det var någon som gästbloggade här va ;)



TARMEN I VILL HA DIG ÄNDÅ, det vet du ;)

2009-09-23 @ 20:35:44
URL: http://gothigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0