We are golden

Ska vi ta och klämma ihop ett inlägg nurå Sofia??!
Nej men alltså, man går i skolan varenda jävla dag tills klockan är 4, då har man verkligen inget att skriva om. Ska jag ta med kameran till skolan nån dag kanske? ;)
Idag hade jag typ 1 och ½ lektion. Sen tog vi skolkort.. Fyfan va jag hatar det. Ingen orkar hålla en min i 10 sek innan han tar. Det blir fel. Så bara står han och skrattar och typ "a men det här blev nog bra". JA MEN HELA SKOLAN SKA SE KORTET DET ÄR FAN INTE BARA "NOG BRA" :@
Jaja.

Min ring är funnen. Jag har fan mått dåligt över att den varit borta om jag ska va ärligt, hehe. Men nu är den åter♥
PÅ TAL OM FUNNEN! Igår när jag var hem till Fannys lägenhet och vattnat blommorna eftersom hon är i Turkiet så stod det en bekant cykel utanför hennes port. DET VAR HENNES!! Så nu hade jag tänkt att åka ner till henne och låsa in den. Och låna kläder, haha! Sen dirr hem och duscha för idag ska jag fanimej lägga mig tidigt.




Det vankas bröllop kära vänner.
Det är jag och lilla Tarmelina som ska viga våra liv åt varandra. På elevhemmets tak.
Jag TROR vårat glammiga bröllop ska äga rum imorgon Torsdag.


Bröllopsfixare: Elina Andersson (Ingen annan skulle få göra tårtan, jag önskar en vit och rosa)


Tärnor (än så länge): Magg


Marsalker (än så länge): Nson


Präst:
Seb.




Vill just DU vara med på vårat firande, bl.a äta Elinas alldeles underbara tårta eller vill bidra på annat sätt.. KONTAKTA BRÖLLOPSFIXARN :) ;)

Kommentarer
Postat av: Tarmen

HILARIOUS!!!!

2009-09-23 @ 23:04:53
Postat av: Fanny

bilden på nson. jag dör :'D alla brudar kommer springa efter honom i skolan nu! a ladies man ! :)

2009-09-24 @ 15:16:06
Postat av: HAHAHAHA

meeen guuuud, hahaha ! väx upp, fy fan va töntigt xD

2009-09-25 @ 09:58:27
Postat av: Sofia

HAHAHAHAHHA.

okej.

ingen bryr sig om dig? :) fjant, väx upp du ist OCH STÅ FÖR VEM FAN DU ÄR!

2009-09-25 @ 19:30:59
URL: http://gothigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0