Åsikt?

Åh. Vad. Jag. Vill. Ha. Dessa. !!!!!
Jag vet nog vad jag ska önska mig när jag fyller år ;)

 

Sen en annan grej. Jag ska fan sluta att läsa alla dessa modebloggar. Det liksom sätter sig på hjärnan och det enda man ser är svartsvartsvart, paljetter, silversmycken, axelvaddar och Ray Ban's. Jag tycker inte riktigt om det. Men ändå har det liksom satt sig fast i mig. Visst det är döhett med svart men fan va tråkigt i längden!
Vad jag vill komma fram till är att jag inte vill bli så, haha :P

Här kommer några skönheter från odd molly, som är way more me:

 

Föresten, ser ni på Skavlan på SVT 1? Jay-Z är med där, fyfan vilken härlig prick!! Vilken lyckost Beyonce måste vara :)


Kommentarer
Postat av: fannnynn

det står ju sofia larsson på de där kläderna! Modefjolla ! :D

2009-10-04 @ 18:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0