Idag är det fan i-landsproblem! Eller egentligen inte?

Aaaaaaj ont i händerna. Jobbig ridlektion idag. Det var typ katatrof. Ingen mer kommentar.

Alltså en grej måste jag ta upp. Skolmaten. HALLÅ VAD HÄNDER MED VÅRT LAND?
Det är väl inte direkt nån nyhet att maten i skolan suger. Men nu har det fan gått över styr! Här om veckan fick vi: ris, fiskpanetter, nån kryddig sås och sen var det nåt mer. Hallå? Finns det nåt av det som passar ihop? Vet ni vad vi fick idag då? ENDAST POTATISBULLAR!!!! Alltså, det finns ingen i världen som klarar sig på det en dag när man går till 4. Tänk dom som är idrottselever då! Som äter typ dubbelt så mkt som oss, ska dom behöva äta 10 potatisbullar för att bli mätta? Nej! Synd att det är sjukhuset som gör maten och inte skolan. Det är inte lätt att påverka alltå. Jag blir så förbannad, man ska inte behöva häcka i cafeterian efter varenda lektion och sno knäckebröd. Vi ska fan få riktig mat. Nån som vill hjälpa mig att få det bättre????

Idag köpte jag en mascara för 170 spänn. Seriöst det var ju förbannat dyrt! Sen köpte jag mat på Sibylla för 35:- eftersom vi bara fick dom jävla potatisbullarna. Jag vill ju inte behöva svimma eller nåt bara för att jag inte får i mig nån mat. Där rök 200 spänn för ingenting. FY!!!

Jag har luktat lite på GO GIRL av vår kära Gynning idag. Den rekommenderas väldigt!! Kanske blir den ist för min eviga Touch of pink. Äsch, får vänta till Taxfreen på Arlanda.

Japp psykologiprov imorrn och jag har inte ens slagit upp boken än. Tur att mamma köpte choklad till mig förut, he-he.

Kommentarer
Postat av: Olle

Men ge dig, maten är ju fan samma som hemlagat många gånger :P

2009-09-28 @ 22:04:41
Postat av: Anonym

Hur gick provet..............? HIHIHIHI

2009-09-29 @ 17:39:10
Postat av: Anonym

//JOHANNA!

2009-09-29 @ 17:40:18
Postat av: Sofia

asså olle du är inte seriös va? :P



HAHAAHIHGIHAOAOAO jag kommer va rädd för henne på torsdag... "sofia du och jag ska gå ut och prata" hehe (aa)

2009-09-29 @ 18:27:57
URL: http://gothigh.blogg.se/
Postat av: gagg

I'm with ya!

2009-09-29 @ 21:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0