I gotta feeling

Jävlar va folk det har hittat till min blogg nu! Hejhej på er!

Skolan idag var SÅÅÅ tröttsam! Helst av allt skulle jag velat ligga på ett fält mitt ute i skogen och få sträcka ut alla trötta muskler/hjärna och känna hur underbar tystnaden är. Och sen somna då såklart. 
Några i vårt gäng har lite problem med sömnen nämligen. Vi somnar när vi kommer hem och sover till kvällen. Då kan man ju såklart inte somna på natten sen. BIG PROBLEM! Så vi har sagt att vi ska ge fan i att somna när vi kommer hem. Bra deal.
Det ligger en VeckoRevyn och väntar på mig. Men jag ska nog försöka spara den tills ikväll ;)
Ska ta en tur med springskorna nu. NEJ jag tänker inte springa. Usch. Sofia gör mig sällis :)

SPRUTA IMORRN!!! Fan jag vill inte ta mer nu. Blev ju livrädd för bedövnigssprutan :|
Den här gången är det hepatit A&B inför Thailand. Men va fan.. JAG SKA TILL THAILAND JU! Lite får du tåla Sofia!





Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag sov inget idag! Stora framsteg i mitt liv, WIHIOW

2009-09-01 @ 21:09:29
Postat av: Tarmen

jag har läst i nästan ett år... sådeså!

2009-09-01 @ 23:11:27
Postat av: Sofia

BRA FANNY!! :D



tarmen tro inte du är cool. du hänger utanför mitt fönster varje natt och stalkar mig.

nejrå du är nog iaf en av dom bästa läsarna jag har eftersom du kommenterar a lot:D

2009-09-01 @ 23:21:49
URL: http://gothigh.blogg.se/
Postat av: Tarmen

nej, nu har ja satt upp kameror i hela ditt hus istället ><

2009-09-02 @ 13:31:30
Postat av: Sofia

fan.. jag blev rädd nu.

2009-09-02 @ 21:38:34
URL: http://gothigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0