Kräftis!

Lördag. Fick gå upp tidigt och köra till Karlstad. Det gick bra, lite svårt när det regna så förbannat mkt men annars så! Var nära att köra på en älg också :P Men nu vet jag hur hårt man måste bromsa för att det ska hända nåt!
Var först inne på Hööks och fick mig nya ridgrejer, sen in till stan. Och vi fick t.o.m med pappa in på Vero för en SALLAD! Det vill jag lova är en stor framgång :P Köpte bara svarta saker! Omg, Sofia deppar lika mkt som Kent!! Nejdå jag köpte det mest perfekta plagget ever. Åååh♥
Sen väl hemma var det dags för kräftskiva hemma hos Elina!

 

Det var inte vi som la kräftor över halva Torsby.. ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna J!!!!

HAHAHA OMG. Till och med jag skrattar åt djurbilderna :D:D

2009-09-06 @ 21:26:14
Postat av: gaggan

Ahw Sigge så söt :D Linn också, haha :D

2009-09-06 @ 21:35:47
Postat av: Sofia

hahah :D

2009-09-07 @ 19:46:09
URL: http://gothigh.blogg.se/
Postat av: YAIYA

hahaa roligt med kräftor överallt

2009-09-08 @ 19:51:33
URL: http://ymperia.com/yaiya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0