Sunday

Oh shit. Jag vaknade 14.00 today. Ingen bra start! Fast jag var hemma runt 2 igår. Var först hemma hos Simon och Boger och deras nya lägenhet.. Sen neråt och träffa some other people. Fick agera ambulans med min cykel åt fetrövade människor ;)  Jaja det var väl bättre än att stanna hemma en lördagskväll iaf!
Ja och idag som sagt har jag inte gjort ett skit. Skulle egentligen har varit på bio kl 16.00 meeeeen ingen av oss hann så det får bli en annan dag! Nu ska jag iaf iväg på ett friskis-pass. Ska köpa kort idag också! Dags att lilla Sofia får börja röra på sig!

IMORRN FÅR JAG TRÄFFA FANNY ÅÅÅH LÄNGTAR:D ♥

Kommentarer
Postat av: FANNYYYYYY

Nämen luci :') SES IMORN!

2009-09-27 @ 22:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0