Avtryck

Igår tog jag en mysig kvällspromenad med kusin Julia :) Vi kunde ju inte motstå att prata om när vi åker till Thailand tillsammans! Det ska bli så sjukt jävla gött om ni frågar mig. Tänk att få vakna upp till solsken varje morgon, äta bara frukt till frukost, gå ner till ett alldeles för fint hav och snorkla åååh det är ju livet♥

Idag hade jag endast historia och psykologi. Vi fick reda på att vi skulle ha en inlämningsuppift i historia och hemtenta i psykologi. Det var ju det jag visste att bomben skulle komma. Psykologin är jag mest orolig över, för det är rätt svårt att hålla på och analysera allt och komma på egna grejer. Och den ska va klar på måndag, jag antar att mârtenshelgen kommer få lite plugg inplanerat också.
Sista "lektionen" idag var ju ridning, och det stod hoppning på schemat! Fick ha min favvis, Acke. Och det vill jag lova blev rivstart på hoppningen! Har ju inte gjort det sen i våras, och jag har aldrig hoppat så höga hinder förut. Haha, och dessutom ha nästan den segaste hästen, men inga tvärningar blev det! Rätt nöjd ändå även om det nog såg förjävligt ut. Sen när jag kom hem blev det till att sova nån timme. Förlåt kära vänner jag ska inte synda mer!!

Jag antar att jag får börja med psykologin nu.. Önska mig lycka till för det behöver jag verkligen!

 


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hallå Hallå :)

Hoppas du haft en bra måndag,

och att din Tisdag blir bättre! ;D

2009-09-08 @ 00:40:51
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Leia

Hej hej!

2009-09-08 @ 12:20:17
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0