Vi är lite skadade!

Kära läsare.
Ni behöver inte va rädda om ni hörde något i stil med
"JAG KAN KÄNNA ORCHERNA KOMMA"
"WIHIAOAO HAYAA"
"VILKEN POSITION TAR DU GIMBLI?"
"WIHOAIOAO"
idag.
.
Det var bara Elina, Ellen och jag som lekte lite runt Valbergsområdet.



Okej jag ska säga att det var orientering vi ägnade oss åt! hehe
Sprutan idag gick annars rätt smärtfritt. Men fick typ slag när receptionisten sa "då blir det 2300:-"
Alltså för alla 4. Sen säger mamma att vi ska ta 2 st till vardera. Det blir nästan 7000:- i slutändan. Jag höll seriöst på att tappa hakan. Kunde hon inte gjort nåt vettigare med dom pengarna?! Fast jag antar att ett liv är rätt mkt värt :) Förlåt jag vet att man inte ska nämna siffror och sånt, men jag tycker bara det var så förbannat dyrt.

Är fortfarande äckligt mätt efter chinafooden, åt min portion + halva mammas. JAG KANSKE BÖRJAR BLI STÖRRE?! :D Men lova att inte visa mig en bild på mat för då förstör jag tangnentbordet med spya. 
Ska nog ta den dagliga duschen nu,
dricka té,
kolla frisyrer åt Elina,
läsa VR som jag inte gjorde igår,
och sen SOVA!
(Obs hade tänkt slockna innan halv 12 ist för 1 som jag annars brukar göra. JALLA JALLA!)


Kommentarer
Postat av: elina

inte illa sofia, inte illa:D

2009-09-02 @ 21:22:08
Postat av: Sofia

haha tack för stödet

2009-09-02 @ 21:38:06
URL: http://gothigh.blogg.se/
Postat av: Johanna J!!!!

Haha, fan vad fint bild!

2009-09-02 @ 21:44:53
Postat av: Sofia

Hihihi tack JohannaJ (a)

2009-09-02 @ 22:05:48
URL: http://gothigh.blogg.se/
Postat av: MagicOOOOOOO

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAA

2009-09-03 @ 22:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0