3 timmars HÔL

Nson som turk! (Han kallade sig själv för groda)

Jävla orientering. Jag har aldrig tyckt det varit speciellt svårt. Men idag skulle vi ta dom sista kontrollerna på pappret och det var jävligt svårt! Den sista, som var nånstans längsmed skidbacken i Valberget, hittade vi inte. Jag fick benen fulla med brännäslor så jag skickade in Fanny i bushen ist. Men nej vi fann den inte. Vi kom till idrottshallen 16.20, SUCK så misslyckad man kände sig!
Nu har jag iaf laddat upp med Goccamocca (guacamole), morätter och gurka till TVn. Jag ska såklart se på fotbollen^^ Sen antar jag att det blir psykologin igen. Det gick rätt bra igår faktiskt, tur att jag har en mamma som jag kan diskutera det med :)


Kommentarer
Postat av: Johanna J!!!!

Haha, men åh :( Ni skulle ha frågat oss, vi tog den förra veckan :P

2009-09-09 @ 21:47:45
Postat av: nson

FETING BILD!

2009-09-14 @ 12:00:16
URL: http://oneelkandtwotrees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0