Over my head - The Fray

Nya ringar (finns en liten också)

Hej hopp! Idag ville jag inte vakna. Jag skulle:

  • Först komma på en outfit, eller man kan inte kalla det de men ni fattar. NÅT ATT HA PÅ MIG..
  • Sen packa alla grejer/läxböcker/ridkläder osv.. (finna alla grejer som just nu ligger över hela golvet, tänk då när jag ska finna smycken/nycklar & allt..)
  • Ingen skjuts till skolan, måste gå..
  • Skriva ut Fannys psykologi-uppsats
  • Sen försöka göra klart min egna i skolan på min skolkande historia-lektion, jag skrev t.o.m när jag åt mat.. BRÅTTOM
  • Ta ut stygnet ur tån (försöka pricka in den jävla skolsköterskan som försvinner lite när som helst) Det var inte behagligt:(
  • Sen försöka få tag i kalkonen som skulle skjutsa mig till ridskolan och JAVISST han hämta mig.
  • Ja då var jag på en hopp-lektion. Hade Acke och alltså, hoppa 80cm med han är som att hoppa med en ko. Men jag tror det gick någorlunda bra! Svett som ett as efter.
Ja det var min dag. Det var lite rörigt med bara några timmars sömn eftersom jag satt uppe med psykologin. Jag har ingen ordning på grejerna nu känner jag. Jag måste nog städa så jag får kontroll på läget!

Annars då?

Marten var fin. Mycket underbara människor runt om sig hela tiden som gör allt så himla roligt. Karusell så hela ryggraden sväller upp, sötsaker så man nästan spyr, pinsamhet osv.. Men jag tror vi gjorde det bra;)!

Kommentarer
Postat av: Prinssssen

Så låt mig bjuda till dans, jag sjunger hellre än bra och hellre dåligt än inget alls.

2009-09-14 @ 23:05:02
Postat av: Fanny

Sofia , du glömde väl inte att skriva ut den och lämna in den? Känns som det men, I trust you :p

2009-09-16 @ 16:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0