För en lång, lång, tid

Oj nu var det längesen jag skrev nåt! Men jag skulle gissa på att det inte hänt nåt intressant ändå :P

Idag var det en lång dag, till och med så lång att jag sov hela filosofi-lektionen. Förlåt älskade Bengt men det var urtrist :/ Sen var jag och red och det var JOBBIGT! Vi red utan stigbyglar, dessutom hade jag världens stönigaste häst. Gissa vem som kommer ha träningsvärk imorrn???? :D
+ att det är friluftsdag (orientering) också imorrn som jag & Magg verkligen måste skynda oss igenom för att hinna med tåget som går 11.30 mot GÖÖÖÖÖTEBORG! Fan va härligt! Jag, Magg, Nson och Elinus kommer alltså va där tills på söndag och roa oss med diverse saker ;)
HÅKAN HELLSTRÖM JAAAAA ÅH fyfan va härligt! Precis vad man behöver nu!!
Och bo ska vi göra på samma ställe som i somras och jag lovar, det är så jäkla fint där. Om jag ska flytta till GBG nångång i mitt jävla liv ska jag bosätta mig där. Slottsberget hette det visst.
Fan jag måste ju packa också. Hade tänkt att ja skulle ta den lilla väskan den här gången. Men liksom, lakan, påslakan, örngott och neccessär tar hela den. Haha får bli den stora! ILANDSPROBLEM!
Så jag uppdaterar nog inte på hela helgen!
Men ha en bra helg!

Strömstad 08

Falun 08

Peace and love 09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0