Idag kära vänner såg jag gula löv!

Saknar Lina!!

Sitter och kollar på bilder från sommaren. Kan nog faktiskt säga att det var den bästa nånsin!

Full dag med massa lektioner. Fort hem och sen ut och rida. Fick ha Dixie. Liksom stallets minsta häst WOHO här kommer Sofia med benen ända nere vid backen! Men det gick fint :) Imorrn har jag bara 4 lektioner så det bli rätt gött. Kvällen är oplanerad. På lördag ska jag ÄNTLIGEN till Karlstad så jag får lite nya höstkläder! Har spanat in en skinnis och ett par svarta boots. Känner jag mig rätt kommer jag inte hem med åt av det..

KRÄFTSKIVA PÅ KVÄLLEN MED DOM BÄSTA!


Kommentarer
Postat av: lina

NAAAAAAAAAAH saknar dig meed!!!

2009-09-03 @ 23:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0