Vad händer ikväll mina kära frendos?!

Konversation mellan mamma och mig vid matbordet today:

Mamma: Vi hade tänk ta bort stenarna vid deras grav så det får växa gräs där istället. (Med "deras" menar hon hamstrarnas)
Jag: NEEEEJ det får ni inte!!
Mamma: .........aej okej då får vi vänta ett år till då. (Precis som om jag skulle växa ifrån mina kära djur på ett år ^o)?)
Jag: Jag vill ha en ny hamster mamma! :(
Mamma: Haha jassåru.
Jag: Ja men jag vill ju ha nån att prata med om nätterna när jag kommer hem och ha som sällskap om kvällarna! Dom var ju perfekt för mig som är nattuggla.
Mamma: Nehejru, du ska skaffa dig en pojkvän istället.
Jag: ??!!
Jag: Aldrig i livet!! Jag ska ha mina djur!!
Mamma: Nej, du ska skaffa dig pojkvän!

Är det nu hon kommer gifta bort mig eller?! :|
Förstår om ingen tycker det är kul, men att höra min mamma säga så är rätt wierd :P

Nu ska jag ta och klä på mig och åka ner till farmors nya lägenhet för lite god fika! ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

HAHAHAH, Sofia de är dags att du skaffar pojkvän nu;) Lyssna på din kära moder :)

2009-09-26 @ 16:26:25
URL: http://damdadidoo.blogg.se/
Postat av: gagg

HAHAHHAHAHAHHAHHAA jag tycker det var skitkul :D men u know me, kass humor när jag är borta från vänner ^^

2009-09-27 @ 00:02:45
Postat av: JOSSSSSSSSSSA

Nu blir det att skaffa pojkvän för både dig å mig ;). NU KÖR VI PÅ! haha

2009-09-28 @ 21:09:35
Postat av: Sofia

hihihaha gagg :D



jossa: ja nu jävlar får vi ta & köra lite ;) fast jag vet hur det slutar för mig, hahha

2009-09-29 @ 22:18:50
URL: http://gothigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0