Bäbisar

Jag vet inte om jag skrivit om det här förut men..
Av någon anledning så drömmer jag väldigt ofta om att jag får barn eller är gravid. Helt plötsligt har jag ett barn på armen och tänker "neeeej nu måste jag sluta skolan och leva på bidrag" eller nåt sånt. Ärligt talat jag mår så dåligt i drömmen så fy fan. Att ha ett barn liksom? Det är ju fruktansvärt ;( Jag vill inte ha barn nu på långa vägar!!!! Är detta ett tecken på något sätt....?
Det läskiga är att när jag drömmer så tänker jag nästan alltid "nej men jag vet att det här en dröm, jag kan inte vara gravid."
Jaja, läskigt som fan är det iaf.
Bara för att jag vet att jag aldrig skulle kunna ta hand om en unge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0