Matproblem som vanligt för lilla mig

Alltså, detta förstör mitt liv just nu.
Vi har rivit balkongen och en ny ska upp, som är större och finare osv. Problemet är att mamma och pappa håller på med den där DAG UT OCH DAG IN. Idag när jag kom hem från skolan var dom redan hemma (?) och fixade. Längtade efter mat... men NEJ. Min mamma har fan inte tid att laga nån jävla mat, utan det blir makaroner. Vad fan är makaroner för mat när man äter litelitelite korv i skolan?!???? Och som ni kanske vet så kan ju inte jag laga nån mat. Så idag har jag ätit EN korv. Och nu är klockan 10 på kvällen. Ja, det får väl bli en panpizza eller woken som är det enda jag kan laga. Om jag är hungrig? Mjoooo ser älgar överallt som Maggan skulle sagt.


Kommentarer
Postat av: Martin

Men balkongen blir säkert fin.

2010-04-13 @ 16:41:46
URL: http://nitrax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0