Mobiltelefoner och fyllor

Ja, ni hör ju på rubriken.
Ingen bra kombo!
Vissa gånger är värre än andra. Man blir ALLTID så jävla telefonkåt när man är full. Det slängs sms till höger och vänster, till gamla flammor, snyggingen man absolut inte skulle våga se åt osv osv. Jag har en tendens till att ALLTID skriva något, till någon. Grejen är att jag alltid tänker vid varje fest att NEJ nu ska jag fan inte ens ta upp mobilen. Men visst gör jag det! Och dom/den stackaren som blir offer är ju ofta hemma vid sin familj och myser och inte alls är i samma tillstånd.. Otroligt pinsamt alltså dagen efter när man börjar komma ihåg allt.
Man blir bara så jävla dryg.

Är det någon mer som har samma problem?

Kommentarer
Postat av: lina

hahahah sofia du är inte ensam!!!!

2010-04-05 @ 11:57:32
Postat av: victoria

hahaha jag känner tyvärr igen mig!

2010-04-05 @ 16:21:27
URL: http://victoriaathorn.blogg.se/
Postat av: Tarmen

nja, när ja väl dricker så brukar ja inte va i tillstånd till att kunna ta upp min telefon ens.. men vem vart helgens offer då?;)

2010-04-05 @ 17:12:58
Postat av: Amundiqra

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2011-02-13 @ 19:20:21
URL: http://amundiqra.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0