En lyckad tripp!

Yes då var man hemma efter en galen resa! Jag vet inte om jag kommer orka skriva något om den, för allt är så internt så ingen kommer fatta! Vi har haft skitbra iaf! Trångt, lortigt, hög musik hela dagarna, spöken, bastu, dans, deep talk, matkrig och gud vet allt.
Festat hela nätterna, även om det oftast bara slutade vid två-tiden då vi började så jäkla tidigt! Man vaknade och tänkte, FAN vad gjorde man igår egentligen när allt ser ut såhär?! Synd att jag inte tog bild på helvetet :P På dagarna låg vi allihopa ute i solen heela dagen med täcken omkring oss. Lagade bacon och makaroner, finns det godare?!? Och körde på kvällen igen. FANNY KOM OCH HÄLSADE PÅ EN KVÄLL! :D Ena dagen åkte vi skidor men som tur var behövde vi inte lägga några pengar på det (liftkort), för GUD hur backarna såg ut! Plus att jag inte hade med mina skidor utan fick låna Sofias som var försmå. Andra dagen var det sjukt fint väder IGEN så jag och några pluttor tog gondolen ner till dalen och åt heeelt fantastisk mat! Helt klart värt pengarna kände vi eftersom vi levt på panpizza och smörgåsar :P
Jaja, detta blev mycket. Och om någon är intresserad av bilder så finns det på facebookkkk :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0