Fågelkvitter

Igår började det jävligt segt och tråkigt. Jag tror ingen trodde att det lite senare skulle bli liite mer klass på festandet ;) Öl-spel funkar fan alltid. Lite senare drog jag in mot centrum och några minuter senare var jag i en bil påväg söderut. Bara sådär? Aah. Jag kissade utomhus för andra gången i mitt liv. Jag tror jag kissade på mina skor.. Hoho.
Runt halv 5 (?) tiden hämtade Jan'e och Fryk mig, såå jävla snälla så det finns inte.

Har förövrigt haf tvärldens bästa morgon. Att något så litet liksom gör en så glad.
Nu drar jag till Elina och brunchar. Den människan är BÄST när det gäller mat!!

Saknar dig GaggMaggan, tänkte på dig igår!!

Kommentarer
Postat av: maggzoooor

ÅÅÅÅ ni är väl för underbara! Mina pinglor det :)

2010-04-18 @ 15:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0